L’Alt Pirineu i Aran reforça la imatge territorial de la Marca Pirineus amb la campanya “Territori Natura”

La campanya fa una oferta de turisme rural i de natura molt adaptada a les precaucions necessàries per la COVID-19

Les oficines de turisme de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran i del Conselh Generau d’Aran han impulsat la campanya “Territori Natura”, amb la implicació directa del patronat de turisme de la Diputació de Lleida i l’Agència de Turisme de Catalunya mitjançant la Marca Pirineus.

Arrel de la demanda expressa dels agents privats del sector turístic, per tal de reforçar la destinació Alt Pirineu i Aran, i aprofitant les sinèrgies dels ens responsables de la promoció turística del territori, es vol reforçar el missatge de territori saludable i autèntic associat al concepte Territori Natura.

Amb un format de pregunta, en aquest cas necessites…, s’exposen quatre conceptes clau, com ara aire, espai, temps i llibertat, per finalment poder donar una resposta en forma de Troba’l a l’Alt Pirineu i Aran.

La campanya la conformen quatre vídeos d’una durada de 30 segons, un per cada pregunta, i una campanya de 20 dies a les xarxes socials, prioritàriament a Facebook i Instagram. Tota la informació de la campanya s’allotjarà a sompirineu.cat, un portal informatiu i de recursos per a professionals de diversos sectors econòmics o temàtics que l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA) impulsa i als quals dona suport. L’Alt Urgell, l’Alta Ribagorça, la Cerdanya, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i la Val d’Aran han treballat plegats per donar un missatge d’unitat territorial i donar suport al sector privat i conseqüentment a la promoció turística de la zona.

Un producte de marca territorial

Es tracta, tal com ha explicat el director general de Polítiques de Muntanya i del Litoral, Albert Alins, “d’una iniciativa del territori que pretén aglutinar diferents iniciatives comunicatives per oferir una destinació saludable i autèntica sota el concepte natura com a eix central, on les activitats a l’aire lliure, el patrimoni cultural i els productes locals aporten un valor afegit. La destinació Natura reforça la presència al territori dels Parcs Naturals del Cadí Moixeró i de l’Alt Pirineu, i del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estanys de Sany Maurici”.

El director de l’IDAPA, que coordina la campanya, Pere Porta, ha emfasitzat que “l’Alt Pirineu i Aran reuneix unes condicions òptimes i d’oportunitat per al desenvolupament, que pot donar resposta saludable a les quatre qüestions que planteja la campanya, aire, espai, temps i llibertat.”

L’IDAPA forma part del Programa Pirineus, una iniciativa de treball conjunt liderada per l’Agència Catalana de Turisme del Departament d’Empresa i Coneixement i formada també pel Consell General d’Aran, la Diputació de Barcelona, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida (Ara Lleida) i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Aquest programa té per objectiu la promoció internacional de la Marca Turística Pirineus.

Segueix la campanya a través de les nostres xarxes de Facebook i Instagram

NECESSITES AIRE? TROBA'L A L'ALT PIRINEU I ARAN

NECESSITES AIRE? 🌳 Troba'l a l'Alt Pirineu i Aran, amb entorns naturals de gran bellesa, recursos patrimonials de gran riquesa arquitectònica i cultural i paratges ideals per perdre’s.SOM TERRITORI NATURAReserva la teva estada a l'Alt Pirineu i Aran.

Publicată de Som Pirineu pe Joi, 30 iulie 2020

 

Comparteix

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on telegram
Telegram

Més informació

Pàgina de la campanya Territori Natura: www.sompirineu.cat/territorinatura